Snart avreise!

Nå skal jeg nok en gang forlate Europa til fordel for den sørligere halvkule (nå var jeg faktisk nord for ekvator i Kamerun, men). Det siste året har jeg fått jobbet med masse spennende og lært nye ting. Det har vært veldig moro, men det begynner å bli på tide å bevege litt på seg igjen.

Denne gangen har jeg ikke en finspikra plan og det er ganske deilig. Jeg skal begynne i Antigua i Guatemala med spanskkurs og har hjemreise fra Nicaragua 10 uker senere. Hva som skjer og hvor jeg drar i løpet av disse ukene er litt vagt tenkt ut. Jeg har noen byer og steder jeg vil se, men det kan fort endres. Jeg håper i alle fall å få pusset en del på spansken, jeg skal tross alt ta 30 studiepoeng i desember når jeg er hjemme igjen!

Ellers reiser jeg også alene, det blir både skummelt og forhåpentligvis ganske gøy. Regner med å få meg en ny venn eller 10, på tross av lavsesong.

Legg igjen en kommentar

