Image

Mexico

Jeg hadde ingen plan for hvor jeg skulle dra på denne turen, annet enn at flyet mitt er fra Nicaragua. Antigua i Guatemala var et fint sted å begynne, men jeg fikk litt nok etter to uker, det ble rett og slett for komfortabelt. Så for å gjøre en lang historie kort er jeg i Mexico med Julian fra New Zealand. Han har bil og to surfebrett, så jeg er ganske fornøyd.
Grunnen til den manglende bloggingen er rett og slett at jeg de siste 3 dagene var på en liten øy, og det var null internettilgang. Iphonen min tok også kvelden før vi kom fram, så jeg har tilbrakt tiden min med å lese, jobbe med brunfargen og ikke bry meg om klokka. Det er så deilig med en avkobling i blant.

Jeg har prøvd å surfe to ganger. Mangler vel både padlemuskler, balanse og timingen, for jeg har enda ikke klart å reise meg opp fra brettet. Men det kommer! Har i alle fall fått noen saftige blåmerker.

Akkurat nå sitter jeg utendørs i ca 28 grader, vi er i Pie de la Cuesta utenfor Acapulco, havet bruser hundre meter unna og jeg har et svømmebasseng i øyekroken. Jeg tilbragte ettermiddagen med å rusle langs stranden og høre på Karpe Diems nye album.

De neste dagene beveger vi oss nordover langs vestkysten og jeg skal etter hvert til Guanjuato og møtte min blondeste venn; Line! Hun studerer der nå og jeg har hørt såpass mye bra om byen at jeg skal prøve å finne en spanskskole og bli der en ukes tid.

Etter det vet jeg ikke, jeg nyter virkelig å bare kunne gjøre det jeg føler for.

Legger ved et bilde av stranden her, skal få lastet opp flere bilder snart. Håper alt er bra hjemme!

2 tanker på “Mexico

  1. Hei. Fint at du gjør som du vil, og at du også kan nyte late dager i sola. Her hjemme er det flott høst. Anne-Lise og meg hadde en fantastisk flott tur til Island med utrolige mye flott natur, foto og god tid til hverandre. Vi snakkes. Ha det bra.

Legg igjen en kommentar

