Image

Innlegg skrevet forrige uke

Jeg skrev dette forrige uke, men fikk aldri publisert det, derfor kommer det nå

De siste dagene har blitt tilbrakt i Zihuatanejo, en mellomstor by med ikke så altfor mye å gjøre. Helsa har ikke vært helt på topp med mystiske magesmerter, som etter 3 dager heldigvis begynner å gi slipp.

Etter noen dager på et nokså enkelt hotell med aircondition typ iskald, har en liten oppgradering blitt foretatt. Vi har sjekket inn på et luksushotell (i alle fall i mine øyne, jeg tror ikke jeg har bodd så fint før) med to svømmebasseng og sjøutsikt. Kunne lett blitt her en uke. Luksus med wifi på rommet.

Ettersom jeg ikke har foretatt meg noen store ting de siste dagene, legger jeg heller ved noen bilder fra en av verdens beste surfestrender, Acapulco.

Én tanke på “Innlegg skrevet forrige uke

Legg igjen en kommentar

