Image

Bilder fra antropologisk musem i El Salvador

Nå gikk jeg ikke rundt med notatblokka på dette museumet, så jeg kan ikke gi så mye detaljer om bildene, men jeg tenkte det uansett var moro å se litt keramikk og gamle guder fra El Salvador. Ikke hver dag en får se det.

All informasjon var på spansk, noe som gjorde at jeg mistet konsentrasjonen. Hvis informasjonen er skrevet i verbtider jeg ikke kan gir jeg opp ganske fort. Uansett greit å klare å komme seg på minst ett museum i hvert land (i Mexico dro jeg på et kjedelig ett i Guanajuato som ikke var verdt å skrive noe om). Alltid fint å se at «extranjeros» som enkelt oversettes til «utlendinger» må betale dobbelt så mye i inngangspenger.

Og til slutt et bilde av meg selv, her var jeg lykkelig fremme på hostellet
etter at taxisjåføren sang «dancing queen» med stor inlevelse

Nå er jeg lettere travelt opptatt med intenst spanskkurs i León og har egentlig gjort lite utenom skole, lekser, matlaging og småprating med de andre på hostellet. Oppdatering kommer!

Legg igjen en kommentar

