Image

Hjemme!

Etter en lang flytur hvor flyet fra Miami ble forsinket så jeg ikke rakk flyet fra London, er jeg endelig hjemme. Jeg sov (av og på) 14 timer i natt! Det er slitsomt med 7 timers tidsforskjell og ja, det er ganske kaldt her og for en kropp som er vant til nærmere 30 grader. Men det er og veldig fint å være hjemme igjen, det skal sies.

Jeg hadde gruet meg til sikkerhetskontrollen i Miami som kan ta opptil et par timer om en er uheldig, men jeg begynner å bli rutinert. Når flyet landet brukte jeg mine lange bein til å nærmest kappløpe forbi resten av passasjerene, og jeg kom først fram til grensekontrollen. Som vanlig ble jeg nærmest intervjuet om hva jeg hadde gjort i Nicaragua. Da jeg svarte at jeg hadde vært på spanskskole begynte de (det var to kontroller og dermed to forskjellige vakter) å snakke på spansk. Heldigvis klarte jeg å svare greit. Ikke at jeg tror de ville nektet meg inngang, men kanskje best å ikke la de tro du lyver heller.

Nå skal jeg ut og kjøpe kamerakabel så de neste dagene vil det bli lagt ut bilder her! Det ble tatt nesten 600 bilder til slutt, enda jeg føler jeg knapt har gjort noe annet enn å bruke iPhonen.

Én tanke på “Hjemme!

  1. Velkommen hjem, Miriam!

    Godt å høre at du er vel hjemme, etter mange spennende eventyr og med mer spansk «i kofferten» enn før du dro! 🙂

    Det blir moro å se flere bilder av det du har opplevd. Var inne på Instagram-sida og kikka, og du har et godt blikk for detaljer! Kjempegøy å se!

    Håper du etterhvert blir kvitt jet-laget, venner deg til tempen, og finner tilbake igjen til det som er hverdagen! 🙂

Legg igjen en kommentar

