Bilder fra San Juan del Sur

San Juan del Sur er en populær strandby sør i Nicaragua. Her har mange nord-Amerikanere kjøpt eiendommer med privat strandtomt, surfere kommer for å jakte bølger, de aller fleste kommer for å feste og sole seg.

Jeg følte San Juan del Sur var et lite must å få oppleve. De siste to ukene hadde jeg smeltet bort i León og jeg var klar for å slappe totalt av. Dagene ble fylt med surfekonkurranse (hvor fyren som vant bodde på vårt hostel, god stemning den kvelden for å si det sånn), skilpaddeutflukt, solnedganger, røkelaks, gjensyn med backpackere jeg hadde møtt tidligere og et trangt dormroom jeg delte med 9 andre. Strendene var kjempefine, i tillegg til at vannet var nokså forfriskende. De fineste strendene ligger 40 min utenfor byen og en må derfor ta shuttles ut dit.


Hostellet mitt til venstre

Da den siste shuttelen hadde dratt haiket vi oss tilbake til byen (slapp av, helt trygt og sånt). Vi satt på lasteplanet og måtte pent la kuene gå først.

Legg igjen en kommentar

