På’an igjen

Nå skal jeg reise ut igjen! Begynner å leve opp til nomadetilværelsen, men denne gangen skal jeg være borte en del lenger. Nå setter jeg kursen mot Sydney hvor jeg skal studere i 1,5 år! Den siste tiden i Norge har jeg jobbet mye, prøvd å treffe venner mest mulig og samtidig pakke og planlegge. Jeg innser mer enn noen gang at jeg ikke er et vintermenneske, så å komme ned til Australia og full sommer gleder jeg meg til!


Skal bo her de første to dagene, tror det blir helt greit (ok, det var det dyreste hostellet jeg noen gang har booket, men definitivt verdt det!)

Jeg stopper i Hong Kong på veien, et resultat av at min venninne Heidi skulle dit. Nå blir Monique og jeg med i 5 dager før de drar tilbake til Norge og jeg fortsetter sørover. Det blir min første tur til Asia, så jeg gleder meg veldig! Tror også det er en god idé å brekke opp en tur på 30 timer, tidligere har jeg reist ca 25 timer og det har vært totalt utmattende.

Ettersom det er journalistikk jeg skal studere håper jeg at jeg kan bruke denne bloggen til å få skrevet en del. Jeg kommer nok til å fortsette på norsk ettersom man blir ganske håpløs av å nesten kun snakke engelsk i flere måneder. Kanskje kommer det litt mer samfunnsinnlegg enn bare «Miriams dagbok», men jeg lover i alle fall mange bilder. Som tidligere nevnt kan en få mail om hver gang jeg har oppdatert (se til høyre på siden), eller bruke bloglovin.com, da må du inn der og sjekke om det er noen nye innlegg, funker best om en leser mange blogger og ikke bare min. Forresten så jeg nå at bloglovin sier lignende blogger til min er diverse strikkeblogger og baking, hvor har de fått det fra lurer jeg på.

Følg med, jeg ankommer Sydney 19. januar!

Untitled-44

Én tanke på “På’an igjen

Legg igjen en kommentar

