Jeg har flyttet!

Nå er jeg på plass i mitt nye rom, hurra! Har allerede fått pakket ut klærne og de andre tingene, og skriver lister over hva jeg trenger fra Ikea. Med noen esker og en kaffeboks skal det faktisk være ganske greit. Tenkte og å kjøpe noen billige rammer og kanskje et smykketre for å gjøre det litt mer personlig. Har fått hilst på alle kattene, og de er så søte! Holder nesten på å tråkke på dem fordi de er så stille.

Bilder kommer når jeg er litt mer på plass. I kveld skal jeg ut og drikke øl med to norske jenter som også nettopp har kommet hit, de bor faktisk på hostell bare 10 minutter unna meg.
På mandag og hele neste uke blir det fullt kjør med orientation og ANSA-piknik. Bli fint å endelig få litt å gjøre, det har vært deilig å være lat på Manly og gjøre lite, men jeg begynner å bli klar for et litt mer aktivt liv igjen.

3 tanker på “Jeg har flyttet!

  1. Miriam, du er flink🙂 masse lykke til første skoledag, det kommer til å bli kjempegøy!! Bloggen er så fin! savner deg

    • Sigrid! Savner deg og! Håper du ikke regner bort på vestlandet! Og du må hilse til Knudsen.🙂 og Kine når du besøker henne! Tenker alltid på dere når jeg forteller om Argentina, traff nettopp en italiener med argentinsk familie, da ble det energisk samtale.

Legg igjen en kommentar

