Det ruller og går!

Dagene blir ganske lange her, men likevel flyr de av gårde. Forrige uke var veldig kjedelig med lange skoledager og en del trening (trening er gøy da, nå begynner jeg å bli litt sterk!), er glad jeg liker dette studiet, for jeg sitter jo like lenge på skolen som jeg gjorde i eksamensperioden i Bergen. En 30-årsdag på lørdag ble et fint avbrekk, kjempekoselige mennesker, utrolig god italiensk mat og dansing på et morsomt utested. Da jeg kom hjem hadde jeg ikke sittet ned på fem timer, kjente det i føttene.

Det regnet hele uka, men søndag ble det fint og jeg bommet med bukser. Det er så vanskelig å kle seg! Jeg går til skolen hver dag og blir ganske varm av det (er jo konstant luftfuktighet her på rundt 70%), men inne på skolen er det kald aircondition. Brukte shorts i dag, men det begynner å bli mer og mer høst. Jaja, er vel det man kaller i-landsproblemer.

Denne uka skal jeg spise kjøttkaker på Sjømannskirken (og bruke for mye penger på norsk sjokolade), i en bursdag til, drikke øl med foreleseren min (kul engelsk dame som har invitert klassen med ut, og hun spanderer første runde!) og forhåpentligvis få et bra intervju med en politiker. Det er valg her i september og jeg skal ut til en bydel som spås å kunne avgjøre hele valget. Kampanjene er allerede i gang og nei, det er ikke helt som de søte små standsene på Karl Johan i august. Ikke helt. Må også finne en nyhet å skrive om som skal inn om ti dager og blir ferdig med siste essay i journaliststudier til torsdag. Har skrevet tre essays på to uker, skal bli godt å bli ferdig med den oppgaven.

gate
Nabolaget

mip
Klippet meg for 20 dollar, for det får du mindre slitte tupper og skjevt hår

egg
Studentmiddag – man tager det man haver, pluss knekkebrød

Én tanke på “Det ruller og går!

Legg igjen en kommentar

