Ukeslutt

En ny uke er over, og det går nesten litt for fort det her. De neste to ukene har jeg ikke undervisning, men etter det er det bare 6 uker igjen. Får håpe jeg klarer å bli ferdig med alt som skal gjøres!

Onsdag var jeg våken altfor tidlig og dro langt ut av byen for å intervjue en politiker som har vært i paralamentet like lenge som jeg har levd. Valget i september kan endre det, i 2010 vant han med 1.5 % av stemmene, i år spås han å tape. Intervjuet gikk i alle fall bra! Har bare et par-tre til + en del filming av området og en del timer med redigering, så er det i boks. Det er faktisk enormt mye arbeid med å lage en videosnutt på 2 minutter.

Torsdag var jeg sosial med noen av de jeg studerer med + læreren. Vi drakk øl på sistnevntes regning. Dessverre har alle så mye å gjøre at mange ikke kunne bli med, og jeg skulle videre til en bursdag, så det ble en kort affære. Som vanlig glemte jeg passet mitt (eneste gyldige legitimasjon hvis en ikke har førerkort) og flashet mitt bredeste smil da jeg dro til «Liqourland» for å kjøpe vin. Det funka.

Bursdagen var koselig, en dansk gutt som jeg kjenner kjæresten til ble 23 år og vi var som vanlig en del nasjonaliteter. Men jeg merket hvor lange dager jeg har hatt denne uka (11 timer på tirsdager har blitt standard), så jeg dro hjem tidlig og sovnet på flekken.

vscocam40
Faktisk helt ok å ta toget 7 om morgenen når været er så fint!

vscocam41
Dagens antrekk, som den gode blogger jeg er!

vscocam42
Jobber i Final Cut Pro, er ikke helt pro enda

Legg igjen en kommentar

