Ukeslutt 2

Forrige uke begynte forrige søndag og dermed ble det en lang uke med varierte ting. Søndagen filmet vi Tony Abbott, jeg fikk snakke med livvakten hans, men ikke noe mer og plutselig hadde vi vært ute og filmet og intervjuet i over 5 timer. Resten av uka var en blanding av intervju om datasikkerhet for universitetsstudenter, lese meg opp til hovedessayet jeg skal skrive i journalistiske studier og altfor mange timer på medialaben. I går satt vi der i 6 intense timer (tok ikke kaffepause en gang!) og enda ble vi ikke ferdige. Kanskje i morgen, fristen er på onsdag. Jeg revurderer det planlagte tv-faget til høsten, det er enormt mye arbeid med filming, intervjuing, klipping, legge på stemmer osv.

I dag derimot tok jeg meg fri, i alle fall nesten. Etter å ha fått postet nyhetshistorien om datasikkerhet tok jeg bussen ut til Manly med Ingeborg. Det var 27 grader i dag, utrolig deilig! Fikk endelig vært hjemme til rimelig middagstid og stekte meg liksågodt to biffer.

I morgen begynner endelig en uke med undervisning! Det høres kanskje sprøtt ut at jeg ikke har likt å ha undervisningsfri, men faktum er at lærerne er veldig hjelpsomme, jeg får litt mer hjernestimuli av å få diskutert med medstudenter og ikke minst et avbrekk i å sitte på datalaben hvor jeg gjør endeløs research.

vscocam51
Altfor tidlig en søndagsmorgen på vei til Tony Abbott! Finskjorta er på plass.

vscocam56
Sitronkake og cappucinno

vscocam57
Høst i Sydney betyr fremdeles over 20 grader

vscocam55
Nyter sola

vscocam58
Thaimat fredag kveld

vscocam59
Med Ingeborg som selskap

vscocam60
I dag, 27 grader og en (nesten) skyfri himmel, balsam for sjela

Legg igjen en kommentar

