Ukeslutt 4

Haha, for en unyttig uke. Da tv-prosjektet endelig ble levert inn, var jeg så ferdig. Etter en fin helg uten skole ble det ikke så mye mer skole denne uka. Har gått på forelesninger og trent en del og ellers har jeg ruslet mye rundt og hørt på radio. Det er jo forsåvidt skolerelatert, men jeg har enda ikke gjort det jeg skulle ha gjort; å finne noen å intervjue.

Tror uansett denne late uka var fryktelig smart, for jeg har merket hvor sliten jeg har vært. I dag var jeg på skolen fra 3 til halv 5, haha. Jeg har fire undervisningsuker igjen(!), noe som er helt utrolig. Det føles som jeg nettopp begynte! Og at jeg nettopp var på visninger for å finne et sted å bo. De neste fire ukene blir nok ekstremt hektisk med to radiointervjuer, en presentasjon, en nyhetsrepotasje, en rapport fra Sydney Writer’s festival og hovedessay i journaliststudier. Godt jeg har fått ladet opp i alle fall. Det er jo utrolig viktig å ikke bare jobbe og bruke hodet hele tiden.

I går dro jeg ut til Darling Harbour (ála Aker Brygge) med Ingeborg og Gabriela, drakk en god og dyr drink og i dag skal jeg prøve å få strukturert planene for uka. Det er jo 17. mai på fredag, og jeg tror faktisk feiringen her nede blir mye større enn feiringen jeg har gjort hjemme de siste årene (eksamenstid, utenlands, og en mulighet til å slappe av når en jobber fulltid). Skal på middag med ANSA og deretter en heidundrandes fest. Så før den tid må jeg få gjort litt skoleting.


Fine høst-Sydney! Jeg husker ikke sist det regnet, hvordan går det i Bergen dere?

Én tanke på “Ukeslutt 4

  1. Syns ikke det hørtes ut som en unyttig uke i det hele tatt, bare kjempedeilig! Lykke til med de fire siste ukene!! du tar rotta på dem!! haha.
    Jeg på min side kan egentlig ikke helt huske sist solen skinte, men det gjør den faktisk nå 😀 la oss håpe den har kommet for å bli..
    Herregud, nå er det faktisk ikke lenge til du kommer hjem!!

Legg igjen en kommentar

