Musikkabefalinger

Jeg har hørt så mye bra musikk i det siste så jeg tenkte å dele litt! Legger ut lenker til Youtube.

Lucius – Until we get there
Karl X Johan – Get it all
Ralph Myerz feat. Annie – Take a look at the world
Lana Del Rey – Young and beautiful
Florence + The Machine – Over the love
M83 ft. Susanne Sundfør – Oblivion

Også anbefaler jeg å lese dette innlegget av Maria som studerer i Egypt, hun skriver veldig bra om å se bort i fra fag og innse hvor mye en kan lære av menneskene rundt seg. Jeg håper det er noe som kan gjøre meg til en god journalist, at jeg er genuint interessert i å høre på hva andre mennesker har å si, spesielt de som ikke mener det samme som meg.

Legg igjen en kommentar

