liste

jeg pleide å være superfan av sånne små lister som forteller litt om dagen min/sinnstilstand og slikt, så jeg kjører på. fant denne hos hjartesmil, derav nynorsken.

når vakna du i dag tidlig?
kvart over åtte.

kva var det første du tenkte når du våkna?
at jeg måtte få ringt en jeg skulle intervjue.

har du ringt nokon i dag tidlig, til kven og kva sa de?
ja, jeg avtalte å møte intervjuobjektet på kontoret hennes et par timer senere.

kva for humør er du i?
mye mindre stressa enn jeg var på tirsdag, nå har jeg et radiointervju overstått og kan faktisk feire 17. mai i morgen.

har du vondt nokon plass?
begge hælene etter å ha gått rundt med ballerinasko, er ikke greit med uofffisiele kleskoder som gjør at jeg går med finsko med for tynn såle (kler meg alltid litt pent når jeg skal intervjue, har faktisk investert i en blazer og skjorte).

om du fekk velga kva som helst du kunne eta akkurat no, kva skulle det vera?
jeg knasker på noen kjeks og hadde en god pastamiddag i kveld, men ellers hadde litt rødvin vært fint.

kva kjøpte du når du drog kortet sist?
spaghetti, aubergine, sopp og enkeltbillett til bussen (utsolgt for klippekort, kjipt).

kva var den første sida du gjekk inn på på internett?
i kveld var det sbs.com fordi jeg ville huske på en dokumentar.

kva skal du gjera i kveld?
det er kveld her allerede. kom meg hjem før 6 som er et unntak, har spist middag og sett en dokumentar om Rupert Murdoch. skal finne ut om jeg må innom skolen i morgen eller bare kan nyte 17. mai.

kva er den første låten du sett på i dag?
Kaja Gunnufsen – Desp

kva gjorde du for nøyaktig ei veke sidan?
jeg spiste middag med Ingeborg etter forelesning.

trur du at du kjem til å få eit kompliment i dag, for kva?
haha, nei med mindre katten i huset vil si noe, men jeg fikk et kompliment tidligere i dag på en repotasje jeg skrev om datasikkerhet.

når fotograferte du noko seinast, og kva?
tok et bilde av kartet for der jeg skulle intervjue.


Aldri feil med et bilde av et søtt dyr

Legg igjen en kommentar

