Ukeslutt 8

Jeg har bare én uke igjen av skolen og det har vært temmelig stressende dager. Det er viktig å få slappet av og jeg tok lørdagen fri (og merket hvor sliten jeg var), men jeg har ikke tid til å slappe av de siste dagene. Har virkelig følt presset, radiolæreren min sa jeg måtte være mindre streng med meg selv, haha. Jeg prøver på det, men samtidig føler jeg at jo bedre jeg får gjort ting her, jo større sjanser har jeg for å få en jobb. Tingene jeg produserer her er jo faktisk CV-en min når jeg er ferdig.

Tirsdag var jeg febersyk, men hadde kveldsforelsning jeg kom meg på hvor jeg innså jeg hadde 6 dager på å få skrevet den siste repotasjen og jeg hadde ikke en gang tenkt ut en idé til. Visste ikke hvor jeg skulle begynne i tillegg til at jeg ikke hadde fått tak i noen til radiopakken jeg holder på med.
Jeg vet jeg kommer i mål med fem dager til, men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde mer energi til å gjøre de siste tingene så bra som mulig. Typisk nok teller de rundt 40% hver (forskjellige fag) og siden jeg vipper mot toppen karaktermessig er det veldig frustrerende å føle det ikke er nok tid til å strekke seg dit. Jeg kunne aldri forestille meg hvor mye arbeid det var mulig å ha på et semester, 18 innleveringer/presentasjoner hvor 12 av dem teller på endelig karakter (og de andre må en bestå). Er utrolig glad jeg har klart meg uten jobb selv om det har vært utfordrende.

Men jeg har vært sosial og. Koselig middag med Lena og øl med Ingeborg + en sen lunsj med Ingeborg og Gabriela, veldig hyggelig. Som vanlig var det rare mennesker på ferde da vi var ute. Så en voksen mann hoppe bortover veien som en kanin, nok sagt.

vscocam77
Det har vært mye tåke og regn denne uken

vscocam79
Radioutstyret som sviktet da det gjaldt som mest (det gikk bra til slutt, men under intervjuet var jeg skråsikker på at det ikke tok opp)

vscocam80
Fantastisk lysfestival i Sydney, mange bygninger som dette

Nå tror jeg det blir litt bloggestopp frem til jeg er ferdig med de siste tingene!

2 tanker på “Ukeslutt 8

    • Har faktisk nå innsett at jeg alltid ble syk etter eksamen i Bergen, så jeg aner et visst mønster her. Skal prøve å la være!🙂 Hjemme om 6 dager, drar rett etter at jeg er ferdig, dårlig idé, men det får gå som det går!

Legg igjen en kommentar

