Travle og lange dager på gang! Med tre fag og ansvarlig produsent for sosial media for Reportage Online blir mye tid tilbragt på skolen. I går var jeg hjemme halv 10 etter forlesning, i dag tidlig var det morgenmøte kl 8. Alle presentasjoner for semesteret er allerede unnagjort.

vscocam117

vscocam118
Området ved skolen

I helga dro jeg med mine housemates til Pip sin families feriested. Halvannen time nord for Sydney, kjempefint arkitekttegnet hus like ved stranda. Været var strålende, vi gikk i shorts og t-skjorte. Kanadieren og jeg fikk debutert som cricketspillere, som gikk overraskende bra selv om jeg ikke forstod reglene.

Nå har det blitt kaldere igjen og jeg lengter etter å kunne legge vekk varme gensere og jakke. Har allerede vært her i nesten en måned, men foreløpig har temperaturen holdt seg under 10 om natta.

Det er interessant å se hvordan valget her nede fortoner seg i forhold til Norge. Personangrep, forferdelig asylpolitikk, obligatorisk stemming, men likevel labert engasjement. Det er 3 uker til valget og jeg tror de fleste bare vil ha det overstått.

Nå skal jeg ut og ta en velfortjent øl!

Legg igjen en kommentar

