Radio

I morgen skal jeg gjøre noe jeg tror blir veldig spennende! Skal på et foredrag om Nord-Korea og intervjue en professor fra Sør-Korea etterpå, oppgave i radioklassen min. Har kanskje litt vel høye forventninger til at jeg faktisk får en veldig ny innsikt i det lukkede landet, men jeg håpe på å bli positivt overrasket. Skal defintivt spørre en del om hvordan det er å være kvinne i Nord-Korea. En feminismebevegelse er kanskje litt mye å håpe på?

Forhåpentligvis blir det sendt på lufta neste fredag, kl 11 norsk tid. Skal få postet link her hvis det blir valgt ut. Radioklassen min skal produsere en helt sending på en time. Mye av fokuset er selvfølgelig valget som er dagen etter, men det er og viktig å få med litt andre ting.

I går trente vi på stemmebruk. Alle (ja, alle) i radioklassen jobber frivillig på 2SER som er tilkntyttet UTS og er således mye mer erfarne enn meg. Jeg er den eneste utlendingen og. Heldigvis er alle supergreie og radiolæreren er utrolig flink. Jeg sliter litt med lav stemme, og vi kom frem til at jeg snakker med et annet toneleie på norsk (og jeg vet at jeg snakker annerledes på spansk og). Det er ikke så mye annet å gjøre enn å øve.

Holder også på med et lite biprosjekt om utenlandske studenter som ikke stemmer, også radio. Forteller mer når det er gjennomført. Nå må jeg sove, 12 timers dag venter i morgen. Ah, torsdager.

vscocam119
Lørdagstur til fine Coogee

vscocam120
Kaffepause

vscocam121
Denne fine utsikten er fra toppen av en park fem minutter unna der jeg bor. Utrolig fint!

Legg igjen en kommentar

