Og plutselig var det September

Ok, nå er jeg trøtt. Siden sist har jeg jobbet altfor mye, men nå kan jeg snart ta meg ca et døgn fri før kveldsforelesning i morgen. Vi har sending med radioklassen kl 11 norsk tid fredag, det kan høres på her: http://2ser.com/ (Klikk på «Listen now» til høyre). Vet enda ikke om Nord-Korea historien min blir sendt, men jeg håper jo selvfølgelig det. Hele sendingen er produsert av oss. Mye blir valgbasert ettersom den nye statsministeren skal velges lørdag, men jeg tror det kan bli interessant likevel.

Har som sagt jobbet mye, det er alltid tungt å være på skolen lørdag og søndag, men nå venter en roligere periode etter valget. Neste uke har jeg såvidt jeg vet ingenting spesielt på agendaen utenom tre forelesninger, så da skal jeg prøve å få gjort litt andre ting. Det er grenser for hvor lenge en orker å stå opp før 7 og spise middag klokka 22. Skulle virkelig likt å vite hvordan norske journaliststudenter jobber (ikke at jeg påstår de er late, men her er det helt normalt å jobbe 9-10 timer hver dag, på Uib husker jeg lesesalen pleide å være nesten tom etter kl 2 fredag ettermiddag.)
Og det ironiske er at jeg har koblet ut med «The Newsroom» når jeg har hatt tid, en tv-serie om nettopp en nyhetsredaksjon. Snakk om å bli yrkesskada.

En liten bildebonanza har jeg klart å få til. Til og med rommet mitt har jeg klart å knipse, selv om det ikke er så lett. Det er ganske lite, men det fremstår enda mindre på bildene.

vscocam122
På vei til skolen i går, ingen jakke nødvendig! (Og jeg knipser visst aldri meg selv uten høretelefonene, grunnen er at jeg ALLTID hører på radio nå når jeg er på vei et sted)

vscocam126
Det begynner å bli lysere dager, veldig fint.

vscocam128
Tadaa! Jeg har en seng som er ca 155 cm bred og to pappesker som (delvis) fungerende nattbord

vscocam129
Dette var eneste måten jeg klarte å fotografere «hele» rommet. Garderobeskapet er ikke halvfullt en gang.

vscocam123
Skolen. Ganske fint når sola skinner, men alt bygningsarbeidet er litt slitsomt.

vscocam124
Tar opp under Nord-Korea konferansen. To russiske professorer hadde ikke jobbet nok med engelskaksenten..

vscocam125
Pause. Og litt for trøtt.

Hvis jeg ikke blogger før etter mandag, husk å stemme da! Jeg prøver å være optimistisk, selv om jeg vet hva meningsmålingene sier. Blir kjekt å følge med over nettet, tidsforskjellen gjør det jo litt enklere og.

Én tanke på “Og plutselig var det September

  1. Herregud, min bloglovin’ hadde plutselig SLUTTET å informere meg om at du hadde oppdatert, så jeg var så skuffet over at du hadde sluttet å blogge. Men nå har jeg lest meg opp igjen på alt du har gjort og prøvd å fikse bloglovin’-greiene. Tjoho!

Legg igjen en kommentar

