30 grader!

Offisielt er det vår her og i dag er det 30 grader! Om tre-fire timer vet vi hvem som skal styre Australia de neste årene. Jeg har spist sushi, dratt på meg en gul skjorte og shorts, og jeg har helt fri fra skoleoppgaver for noen dager.

I går sendte radioklassen vår live en time. Det var hektisk og ganske nervepirrende, men det gikk veldig bra. Jeg har vært på radioen to ganger denne uka og jeg vet det er noe jeg vil fortsette å jobbe med. Eneste problemet er hvor mye tid det tar. Jeg har innsett dette ikke er en jobb, men en livsstil.

Etter at sendingen var over og vi tok den obligatoriske feire-drinken på lærers regning, dro jeg på fest for lanseringen av One Piece i Australia. Ca 70% nordmenn, en veldig bra DJ, men og en utslitt Miriam som endte opp med en kyllingburger og en lang taxitur hjem (stengte veier, så det ble litt av en omkjøring).

I morgen drar jeg på stranda hvor det skal være dragefestival! Håper på like fint vær.

Legg igjen en kommentar

