Hoh, for en uke. Tiden går så fort.

Denne dagen begynte med en togtur ut i vest-Sydney for å intervjue en filmkaper fra Nigeria. Morsomt og interessant, men og slitsomt. Jeg er alltid litt trøtt på fredager etter kveldsforelesning dagen før og stort sett en del timer på skolen lagt bak meg i løpet av uka. Forberedte meg hjemme før jeg dro litt før 11, og var på skolen halv 3 for å transkribrere. Sydney er en veldig stor by og det tar tid å forflytte seg. Jeg syns ikke det er så lett å jobbe på toget heller, så da går det faktisk nesten to timer bare på reising. Klokka 4 skjønte jeg at det var å tide å ta helg da jeg feilskrev hver eneste setning. Har kjøpt inn øl og skal lage pizza med en venninne, hurra for fredag!

Nå har jeg undervisningsfri to uker og det blir bra. Skal jobbe med denne saken, skissere prosjektet mitt i Major Project og finne på to nye idéer, en til radio og en til Feature Writing. Torsdag er det Melbourne i fire dager og uka etter opplæring på radiostasjonen 2SER. Når skolen begynner igjen er det bare fire uker før sommerferien, hjelp.

vscocam130
Hei.

vscocam132
Forrige lørdag var jeg hjemme alene, trodde jeg. Vi har døren åpen når det er fint vær, med en låst gitterport. Denne er tydeligvis bred nok til at nabokatten kan snike seg inn. Ekstremt kosete og vanskelig å få ut.

vscocam133
Parkkos. Bruker samme unnskyldning som i Argentina: Det er den eneste fisken jeg får i meg. Også koster 6 sånne biter under 30 kr.

2 tanker på “

Legg igjen en kommentar

