Denne uka har flydd. På tross av undervisningsfri hadde jeg nok å gjøre med å klippe sammen opptak fra Scanart, bruke 9 timer på radioopplæring (for 2SER som er en radiostasjon tilknyttet UTS og jeg skal jobbe frivillig der fra neste uke, det blir gøy!), gjøre ferdig et par skoleting og ikke minst dra til NGO-en og ha første arbeidsmøte (vi kaller det work sessions, men norsken er jo ikke på sitt beste lenger, så aner ikke hva jeg burde oversette det til).

Arbeidet jeg gjør med NGO-en Red Earth Connections er hver fredag to måneder fremover hvor vi skriver artikler som skal bli brukt som læringsmateriale for videregående elever i Australia. Det var noe jeg hadde veldig lyst til å gjøre ettersom jeg selv ville lære mer om Aboriginere i Australia, og syns det er utrolig viktig at kunnskapen økes blant ungdom. Jeg syns det er helt horribelt hvor lite som er i skolepensum og hvordan Aboriginere fortsatt har mye lavere forventet levealder, færre som fullfører grunnskolen, osv (noe som får meg til å bli litt sint med tanke på Krf sin nye politikk ang. religionspensum i norsk skole, snakker om å gå tilbake i tid).

Nå tar jeg helg hvor jeg tenker å få svømt, se på Fleet Week og dra på yoga. Har igjen klart å komme på hvor mye mer energi jeg får av å bruke energi, så jeg prøver å få trent litt variert når jeg har tid.

Neste uke er det undervisning igjen, det blir fint å få sett de andre. Husk å stille klokka da, vi gjør det her og, men andre veien.

vscocam140
Pro Tools som hjelper meg med å lage alle disse radiogreiene

vscocam143
Et lite selvportrett fra toget (alltid med de høretelefonene)

Legg igjen en kommentar

