Sommer

Torsdag pekte gradestokken opp mot 38 grader. Jeg begynte dagen ved et svømmebasseng ikke altfor langt unna skolen hvor jeg fikk lest litt før to forelesninger, skal definitivt gjentas. Begynner å bli veldig lei av å ha kveldsforelesninger og spesielt torsdagene blir lange, så litt avveksling fra biblioteket er jo ikke dumt.

Været har vært strålende, men jeg har dessverre vært mye inne og jobbet. Bonus å vite at været her fremdeles er fint og varmt mange måneder fremover.

Jeg har mye å gjøre de siste ukene og jeg gleder meg virkelig til å kunne konsentrere meg mer om 3 ting enn 6 som jeg prøver på nå. Innimellom har jeg fått tid til løpetur, kinotur (med Argentinsk vin til, nostalgi!), japansk lunsj (har så dilla på japansk mat nå) og slumring i parken.

vscocam144
Bilde fra Melbourne (som forklarer jakken, skjerf og en litt misfornøyd mine fordi det var kaldt)

vscocam145
Bildene mine fra Scanart (var ikke helt ferdig med installasjonen her, men you get the picture)

vscocam148
Bar i Melbourne som tidligere var mentalsykehus, ekstremt ekkelt faktisk

vscocam150
Tilbake i Sydney

vscocam154
Vi så fyrverkeri til 8 millioner forrige helg, herregud

vscocam155
Tillot meg selv en stor iskaffe da det ble 35+

Legg igjen en kommentar

