Image

2ser

Jeg er i gang med radiojobbingen hos 2SER. Nå skal jeg frem til sommeren jobbe for The Wire en dag i uka. De neste tre ukene jobber jeg to dager for å fortere komme inn i det. Og jaggu fikk jeg produsere allerede andre dagen.

Det er hektisk og lange dager, vi begynner 9 og slutter litt etter 6 (men lunsjpause er det dårlig med, forhåpentligvis får jeg tid til det til når ikke alt er nytt) og jeg endte opp med å legge meg halv 9 i går. Men jeg tror det blir så utrolig lærerikt, gleder meg veldig til å fortsette.

Fremover kan alt jeg produseres høres her. Det er mulig å høre streamingen på radioen over nettet, men norsk tid er det 7 om morgenen så regner med det ikke er så aktuelt.

Til slutt; det er så utrolig mye bra radio der ute! Anbefaler virkelig å høre på radio når en er på vei et sted. Selv blir det mest australske programmer for min del, men hører og mye på This American Life, anbefales veldig. Syns og det er veldig spennende med programmer fra andre land, f. eks fra Romania (australsk produksjon).

Copyright: Fernando Carnelas, Flickr

Legg igjen en kommentar

