Image

Sol og feiring

Forrige helg var jeg flink til å benytte meg av finværet, og det er jeg glad for nå. Det er meldt overskyet en uke fremover, som er ganske uvanlig her nede. Skal ikke klage, vet at været ikke er strålende (høhø) hjemme heller.

Uansett var det en fin helg! Jeg latet meg mange timer ved svømmebassenget som ligger et lite kvarter unna. Både fredag og lørdag tok jeg turen innom og fikk svømt litt og. Dessverre har jeg ikke mye svømmeteknikk på lager. Og med Australiere som er oppvokst i vannet blir manglende teknikk destod tydeligere. Jeg svømmer i sakte-fila, og blir forbisvømt. Men det er en veldig fin treningskombo nå som jeg løper ganske mye.

Søndagen var det «Fair Day» i Victoria park, en slags oppladning til Mardi Gras (homoparaden om et par uker, fremdeles verdens største). Fikk skikkelig festivalfølelse med øl, musikk og strålende vær. Men det beste av alt var hvor utrolig godt humør alle var i! Kunne ikke unngå å tenke på både Russland og land som Kamerun hvor en ikke kan uttrykke legningen sin på samme måte.

Egentlig ville jeg bare bli med de andre videre ut søndag kveld, men mandag morgen var det radiojobbing igjen. Det har heldigvis vært lettere allerede denne uka, men jeg har ikke vært veldig fornøyd med sakene jeg har produsert. Tidspresset gjør at en ofte bare får et intervju, og noen ganger er de ikke så veldig bra heller. I går ble det litt bedre da jeg fikk en veldig engasjert dame på telefonen, men dessverre måtte jeg kutte ut det aller meste hun sa. Lærer i alle fall utrolig mye selv om jeg må kutte vekk det meste for lytterne. Jeg klarte for første gang å lage en ordentlig radiopakke før deadline, som vil si mer enn et intervju + min stemme lagt på (jeg kan bare de engelske uttrykkene for dette, hoho). Kan høres her.

vscocam179
Feirer alles rett til å være seg selv

Legg igjen en kommentar

