Image

Underholdning/hjerneføde på en lørdag

Kule mennesker som henger sammen (bloggen har en million følgere)
En film jeg virkelig anbefaler (og at McConaughey har gått fra filmer som Fool’s Gold til denne sier alt)
Svensk feminisme – Nina er en klok dame
Flawless, kanskje årets viktigste sang fra Beyoncé. Men det er en annen som står bak budskapet.

Og til slutt.. fordi denne filmen fremdeles er en av de beste:


«10 ting jeg hater ved deg»

God helg! Jeg var på en fest sent i går hvor vi snakket om PR vs journalistikk, Afghanistan og viktigheten av å være hovedpersonen i sitt eget liv. Det var en veldig bra fest, jeg lover.

2 tanker på “Underholdning/hjerneføde på en lørdag

  1. Hihi, ti ting jeg hater ved deg! Jeg tenkte på Fucking Åmål her om dagen, og at jeg egentlig bare kan se den med deg. Det synes jeg vi skal gjøre til sommeren.

  2. Fantastisk bra sagt, sunget og skrevet av fine feminister! Og ti ting jeg hater ved deg vil ALLTID være en urolig bra film.❤

Legg igjen en kommentar

