Image

Jobbhverdag på radiostasjonen

En fin ting med radiojobben er støttende sjefer! Jeg var ganske overveldet første dagen, med strenge deadlines og høye krav. Samtidig er det jo det som utfordrer som faktisk gjør en bedre. Nå har jeg allerede vært med på 5 programmer. Hver mandag får vi en mail som blir sendt ut til alle som bidrar og da jeg leste den ble jeg veldig positivt overrasket over skryt til meg og en annen for gode repotasjer om krevende temaer. God motivasjon!

Resten av dagen gikk nesten i vasken da jeg leverte tjue minutter etter deadline. Litt av grunnen til at vi har deadline en halvtime før sending er fordi lydfilen må inn i systemet. Min reportasje var først i dag, så jeg forstår ikke helt at den kom med. Men det gjorde den. Definitivt ikke mitt beste verk (du kan f.eks høre veldig godt hvor stressa jeg er ved at jeg snakket altfor fort), men offentlig for hele internettet her: http://www.thewire.org.au/storyDetail.aspx?ID=11234

Men, men. Ny dag, nye muligheter i morgen.

vscocam182
Yoko Ono-utsillingen

vscocam183
Har tvunget meg selv til å løpe etter arbeidsdagen ettersom jeg sitter bom stille i så mange timer. Selv om det resulterer i at jeg kun får et par timer hjemme før jeg skal sove er det så verdt det. Hjelper med fint vær!

vscocam184
Puh! Levert og sendingen er i gang.

Legg igjen en kommentar

