Image

Etter regn kommer solskinn

Etter nesten en uke med regn ble det endelig fint vær på torsdag og nå er det meldt solskinn mange dager fremover. Bassenget har selvfølgelig blitt besøkt og i går ble jeg fin og knallrød på nesa, på tross av gjentatte påsmørninger av solkrem. Skylder på at jeg denne gangen svømte ganske lenge, med nesa stikkende opp av vannet.

Tirsdag etter jobb dro jeg først til en kompis og drakk vin før vi dro ut og møtte mange nye studenter. Flashback til da jeg selv kom for et år siden. Rart at tiden har gått så fort og at det snart er Mars.

Ellers har jeg drukket sangria, hørt på Cvruches (for et album! hør denne sangen), prøvd å få tak i en kilde fra Venezuela, spist thai og vært sammen med fine mennesker. Neste uke begynner skolen, så fremover skal jeg jobbe tirsdager. Har igjen en kjip timeplan med tre kveldsforelesninger. 😦 Heldigvis er onsdager og fredager undervisningsfri.

PS: Tirsdag på jobb ble en bra dag. Er veldig fornøyd med innslaget mitt, spesielt professor-kilden min var en veldig spennende fyr å snakke med. Jeg har jo alltid vært facinert av språk/kultur/identitet, men jeg har aldri tenkt så mye over tankesettet til ettspråklige. Han hadde veldig mange spennende argumenter.
Hør her!

vscocam187
Fine bassenget! Traff en norsk dame, hun var her kun fire dager og sa fem ganger hvor heldig jeg er som bor her.

vscocam186
Haha, her ser jeg enda rødere ut enn jeg var.

Én tanke på “Etter regn kommer solskinn

Legg igjen en kommentar

